Subject: Hutita teeilmajaama elektriliitumine, Hutita küla, Võru vald, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Peeter Uibo" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Nov 2023 11:35:34 +0200

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Hutita teeilmajaama elektriliitumise projekti
dokumendid.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.